Preludiul

Bună seara draga mea, în seara asta

Pe tine te-am ales pentru că te văd fericită ,

Îți simt inima ta , cum bate !

Ochii tăi , de emoții vor începe să strălucească ,

În lumina roșie a lumânării care mă incită

 

Mă apropii de sânii tăi , ușor ,

Să-i sărut cu patos , să-i simt parfumul lor .

De aseară tu îmi umbli prin minte ,

Îmbrăcată într-un șal de catifea , aproape mă lași fără cuvinte .

 

Când de mână mă iei , al tău braț, mă conduce,

Într-o lume feerică .

Alături de tine , corpul tău mă seduce

Nu mai suntem străini și te doresc mai aproape,

Să fii cu mine , să ne iubim , o noapte

 

Iubiți , prieteni , confidenți , glumim

Ne privim , ne sărutăm , profund,

Mâinile noastre se joacă și pătrund,

În locuri cele mai fierbinți

Ele ne excită , pe amândoi , zâmbim

Rămânem în brațele unu altuia, ne contopim ,

Energia sexuală  în corpurile noastre și mai intens  , o simțim .

 

Vrem să petrecem seara asta împreună,

Și să o facem așa cum dorim,

Preludiul a avut loc ,

Inimile noastre bat într-un ritm galop,

Goi amândoi , în cearceafurile moi .

În gemetele aprinse până și o orchestră poate să compună

O simfonie erotică

Cu  o tonalitate exotică .

 

Îmi șoptești , la ureche , ”vino încoace”,

Eu te pătrund și mai adânc , precum îmi  place.

Sânii , tăi devin  și mai puternici

Ochii blajini , ca o emoție de pace ,

Acum realizăm ca suntem atotputernici .

 

Noaptea se scurge , iar noi doi încă ne jucăm ,

La amândoi ne place , vrem sa continuăm

Preludiul unui  sfârșit  de vară ,

Sub mireasma unei flori de lăcrămioară .

 

Ritualul s-a încheiat , corpurile noastre s-au unit ,

Dorința noastră s-a împlinit și tot  ce ne-am dorit ,

Am primit ….recunoștința ca am avut parte ,

De cea mai intensă și frumoasă noapte.

 

 

 

 

 

 

Lasă un comentariu